Mobil fri dag!

Har faktiskt bara haft med mig mobilen när jag gick promenad(som en trygghet i fall något händer) annars har jag inte hållt på med den alls:)
idag har jag tagit promenader, planerat, städat, kollat försäkringar, lekt med fia... osv.... Mått lite skit idag och så..... Tur man har mamma och pappa som alltid finns där och lyssnar och ställer upp:) Just nu sitter jag och gör upp lite planer för mitt hälsogrej...som ärligt går skit just nu... men det är så att när man ska ändra mycket i sitt liv så krävs det att det går bra ett tag och just nu har de inte gjort det och svag som jag varit har jag fallit. Men nu ska jag köra ordentligt och vara stark... för klarar jag första veckan så har jag liksom kommit in i det:) Nu lite skrivning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0