Höstmys!

Härligt! Började lördagen med att vakna vid kvart över sex och var pigg. Tog med mig Fia på en promis. Dock trodde jag att det var kallare än det var så hade  tjock tröja, höst jackan, tjocka mjukis byxor, vantar, mössa... det var inte så kallt:)  Sen körde jag morgon träning och käka lite frukost bestående av lite frukt. Vid 10 tog jag och Fia vår vanliga förmiddags runda, sen lunch till oss och nu har jag städat:) Nu blir det mys i soffan med fia och en bok:) Ska köra TU på eftermiddagen och en promis innan maten och sen en kortare efter maten och lite kvälls träning på det:) är stolt att trots mensvärk, träningsvärk, trött osv så har har kört TU varje dag:)  Så härligt! 
 
Det regnar ute idag och är grått.. Men alla vackra höst färger och att jag mår bra får mig att inte se det grått
utan mer höstmysigt:) 
 
Nu ska jag handla något gott till i kväll:) Ha det gött alla:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0