Kämpar

Usch fy o bläääää...Har haft ett par dagar med noll energy känns det som och känt mig lite dålig och ont i kroppen. Idag var det tungt att ta sig upp. Men var bara att ta sig upp. Har städat lite på dagiset och tagit emot första hundarna:-) så bara att jobba på:-) Efter jobbet blir det ut med Fia på en promis, städning, träning:-) Sen middag, promis, träning och sen lugn o ro:-) Kör T.U på eftermiddagen idag och sen annan träning i kväll. Har man ingen energy får man köra på ändå:-) Funderar på att ta en riktig lugn dag någon dag. Med ingen träning och bara korta kanske någon längre promenad. Kan behövas det med:-) Men de får vänta för behöver träningen och få in alla nya rutiner ordentligt. så när man kört en lugn dag så är återgår man bara till rutinerna:-) Tror också nu att kroppen/hjärnan testar mig.... gör mig trött för att se om jag ger upp. men ha jag har kört med att ändra vanor i snart 1 månad och fullt med träning i 2 veckor så nu är jag inne i det och envis... men ja de är tufft... Svårast är att låta bli saker för man är sugem och det lättare ju om man måste äta mindre eller inte kan äta något. svårt är också att orka när man är trött.... Men nu kämpar jag:-) Nej nu kör vi denna här dagen:-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0