Söndag!

Vaknade runt halv 8 och tog ut fia på kissrunda. Sen hem igen och de var Fia lycklig för:) Låg och myste i sängen en stund:) Vid halv 10 gick vi ner till stan(hmm) och lämnade böcker på biblioteket och sen hem för lunch:) Nu ska jag kolla lite serier, läsa en bok:) Är sådär grått, trist och tungt ute.... Även Fia är lite söndags trött... fast hon har varit lite trög och lite strulig, vilket hon brukar vara ca en gång i månade ungefär som att hon har pms:) En så länge har hon bara löpt en gång per år, vilket jag hoppas håller i sig. vanligaste är väl 2 gånger per år. Så hon får gärna löpa en gång per år och sen ha sina pms perioder:) ha ha... vart ingen crosstrainer än tyvärr... pga oseriös försäljare.... Vill ju så gärna ha en...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0