Its sunday!

Tjenixen:) Jag har hittat en app som är perfekt för mig:) runkeeper:) Så nu när jag är ute så är den igång plus musik i öronen, det gör att man går fortare:) jag som gärna vill se hur långt jag går kan nu äntligen göra det och det bästa är även att man kan se tiden osv vilket gör att man går snabbare och sen då kan sätta upp mål och försöka gå en runda fortare. Märkte nu även när jag har gått mina vanliga rundor jag brukar gå att dom är längre än jag trott:) Just nu går jag alla mina vanliga rundor för att se hur långa dom är:) Ska försöka att komma ihåg att använda appen nu när jag går mina rundor för att kunna hålla koll på saker och se hur långt jag går och om jag går snabbare osv:) Ett stort plus är ju att det blir extra kul att ut och gå för man blir taggad av det och när jag går på och har massa energi ja då blir fia på bra humör och har varit jätte duktig:) Till våren ska vi även börja cykla igen( längtar efter det) och sen är ett av mina mål och något jag verkligen vill börja göra att springa:) Så till våren ska jag införskaffa ett par springskor och ett par gå skor och sen så sakta börja springa också:) Älskar ju att vara ute och röra på mig så därför passar appen perfekt. Men nu blir det städning, städade ju igår men vart lite dammigt och skit efter jag rensat garderob och lådor så ska dammsuga och sen mysa med Fia Plutt som vilar nu efter en lång runda och mat:) Härlig söndag:) På eftermiddagen ska jag gå en av mina rundor och se hur långt det är och sen i kväll ska jag mäta upp en till:) men nu städning och sen mys:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0