Så inte min dag!

Hade skrivit en långt inlägg men så råkade det bli något fel, normala fall brukar jag bara kunna gå tillbaka så finns det kvar men nej inte idag! Så nu är frågan ska jag skriva om allt? eller skita i det? Har verkligen haft otur idag(sovit dåligt, krångel med mobil som slukar batteri, seg och stel så rundan gick inge bra) och känner mig inte alls på topp då jag knappt sovit. Så jag ska mysa med fia med en film och komma igen i morgon, ibland har man såna dagar! Men jag har kämpat mig igenom hela dagen, med att öppna, ha lång dag på jobbet, kämpa på, gick promenad osv... men nu när inlägget försvann så försvann energin och känner att i morgon får vara en bättre dag! 
Får dock se hur långt jag kan gå i morgon, för det ska blir kallt typ 18 minus och då måste jag var försiktig med fias tassar! men det löser vi i morgon:)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0