Mössa

Pappa sa en sak idag om att mössa är något man alltid kommer undan med, alltså du kan ha hur ful mössa som helst eller ha en snygg mössa men se dum ut i den och ingen säger något för faktiskt ingen bryr sig om vad man har för mössa eller om man har mössa på sig. Jag har en rosa typ stickad som jag använder om det inte är riktigt kallt för då har jag halsduk och pannband i stället, och i rosa mössan som ser okej ut så ser jag väl okej ut men i pannbandet, seriöst det ser inte snyggt ut, men vem bryr sig?? jooo ingen möjligtvis du själv. Egentligen borde vi inte bry oss alls om vad folk har på sig, men det gör förutom mössor. så min pappas råd var att skaffa en as bra mössa som är så ful men bekväm för du kommer undan med det:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0