Inte helt pigg idag:-(

god morgon. har precis varit ute med första gänget hundar, vilket tog på krafterna för börjar nog bli förkyld, haft ont i örat hela veckan, känt mig trött och seg och frusit mycket och nu i dag kände jag ur energin inte riktigt ville komma i gång. men blir snart en runda till, mat till hundar och människor och sen ska hundarna vila så då ska jag gosa ner mig i en soffa med några vovvar och lyssna på radio och ta det lugnt. hundarna vilar ju alltid efter lunch så då är det lugnt här och det är så mysigt speciellt om man börjar känna sig dålig att gosa med dom. min gps funkar igen, det var som att den inte alls ville hitta mig men nu funkar det:-) men nu sista rundan:-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0