för kallt

god kväll. här är det för kallt, okej med typ tio minus men nu är det mycket mer. helst skulle jag vilja att det typ börjar bli vår snart:-) men man får helt enkelt stå ut för annars blir det bara jobbigt. hade en bättre dag igår än i måndags, kom ju ut på en promis i solen till och med:-) och i dag så visst kallt som tusan men en bra dag. i morgon är det jag som öppnar så då slutar jag tidigt och då blirs det handling, städning och om det är fint väder promis annars blir det ju i alla fall en promis i kväll. nu när jag ser hur mycket jag går så ser jag att det blir många rundor:-) men nu lite tv och mys med fia.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0