Energi kick!!

hejsan! Fått sån energi känner jag, dels att jag är så peppad men sen att jag gått fortare än jag brukar på mina rundor har gett mig massa energi:) Gick ju en runda på 4 km i förmiddags, sen en på eftermiddagen på 3,6 km och nu snart ska jag ner och träna lite och sen köra en runda på kanske 1,5 km, tänkte ta en kortare runda eftersom vi(jag och fia) gått mycket och nu ska jag träna först så då kan det vara skönt med en lite halv lång runda:) Pappa och mamma och tompa gick den på 18 min så ska försöka ligga på samma:) Tycker det är oerhört motiverande just nu att försöka gå snabbare, vilket är bra för man förbränner mer om man går fortare. gick så fort dom här rundorna så fast jag hade en höst jacka och tunna byxor så vart jag varm:)
Men nu ska jag plocka i ordning med grejer till i morgon:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0