Trött tjej

God morgon min dag började redan vid fyra av plogbilen, så då halv sov jag tills det var dags att gå upp eftersom jag ville få lite mer sömn då jag sov dåligt och vid tolv tiden var jag tvungen att sitta upp tills det gett med sig med örat.... Hatar att gå upp när det är mörkt o tidigt och man är trött.... Men nu är jag på jobbet med fia och hund nummer 1.... nästa hund lär typ komma vid efter sju, så ska mysa mig ner i soffan med vovvarna o ha det lugnt och skönt:-) Slutar inte tidigt idag eftersom pappa ska till hedemora, men gör inte så mycket för har ändå inget att göra. Vill slippa ha ont för nu har det blivit dåligt med morgon promis visst jag går mycket men gillar att gå på morgonen.... Nu på vintern så försöker jag gå de dagar jag inte öppnar och sen när det börjar bli ljusare så ska jag även gå då jag öppnar, nu är det inge kul att gå upp vid fyra och gå promis när det är mörkt och kallt och att gå upp extra tidigt varje dag när det är så och plus att man sovit dåligt och haft ont nej inge bra... Men jag går så mycket ändå under dagarna, men jag gillar att få röra på mig och vakna till och komma igång på morgonen. Sen när man kommer in så är man pigg och hungrig och då käkar man frukost.... Så även om jag sovit dålit så tänker jag börja gå på morgonen i alla fall de dagar jag inte öppnar, för mår så mycket bättre då. Men nu får det gärna bli varmare och ljusare ute:-) Nu hund mys, musik o lite lugnt innan allt på riktigt drar i gång.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0