Hela livet i en telefon

jag kan inte hjälpa att känna lite som att man har hela sitt liv i en telefon nu för tiden, man har allt samlat:) på gott och ont så klart! men jag älskar min tele:) Jag älskar att kunna vara social, ha min runkeeper, kolla banken, skriva upp saker osv:) Nu när jag har en mobil som jag kan göra mer än bara skicka sms och ringa så märker jag att det är bra att ha:) Ska bara ta och fylla på mobilen så jag kan ringa och smsa med:) Men helt plötsligt så kan jag liksom vara social även på jobbet, vanliga fall måste jag vänta med att kolla mail osv när jag slutat, nu kan jag snabbt och enkelt kolla när hundarna sover eller man gosar med en hund:) jag kan kolla min bank, ha koll på hur mycket jag går, lyssna på musik, ljudbok, se tv osv osv.... vilket gör att våra långa dagar blir lite enklare för man behöver inte känna sig så låst eftersom tex om jag behöver kolla mitt bankkonto ja då kan jag göra det på mobilen:)   Nu har jag även en shoppinglsita på mobilen och det är jätte bra för oftast glömmer jag min lista hemma eller så kommer jag på något jag ska handla på hunddagiset och måste då skriva upp det på ett papper....Nej jag är super nöjd med min mobil:) Tack älskade mamma och pappa:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0