Trött tjej!!

Idga har jag hunnit jobba(var jag som öppna), cyklat till stan och köpt kläder och annat:) cyklat hem, gått ut med fia på långpromis, fixat mat till henne och mig och nu sitter jag här:) Gick upp vid typ halv 5 tiden och sen var de full fart, gick 2 rundor idag och då var jag med på första rundan vilket är den rundan som är lite längre. Cyklingen plus handling tog en och en halvtimme och var 6 km:) as tungt att cykla hem med alla grejer. Känner mig trött, nöjd och lite stel:) Ska göra lite träning och få musklerna lite mjuka. Har hört något om att de ska regna i morgon.. hmm både gillar och ogillar det, men bara att gilla läget. Är super nöjd med mina kläder, vart några byxor, långärmad tröja, någon tshirt:) På tal om nöjd så är jag så jäkla nöjd med mitt rum förutom att jag skulle vilja ha nya gardiner... Får leta vidare....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0