Sjuk!!!

Trött värre just nu:( varit dålig i magen, känt mig hängig och ferbri i natt och hela dagen. men jobbade på så nu är jag lite piggare. Orkade faktiskt inte bädda sängen i dag..... Har inte tid eller ork att vara sjuk...Ska städa, ta en långrpomis med fia och sen i kväll typ ska jag bara ta det lugnt. Har faktiskt lite planer på gång:) 
jag älskar ju att skriva så därför funderar jag på att börja skriva ner typ recensioner om böcker jag läser, skriva typ debatt inlägg osv här på bloggen. Är ju mer för min egen skull för att jag dels då kan ha koll på vad jag läst och sen är dte kul att få skriva det man tycker och tänker så det inte blir för mycket i skallen och det är därför jag ska skriva här på bloggen så att jag får ut allt det där jag tänker. Förut så skrev jag ju massor i skolan, men sen skolan slutade så har jag liksom tappat det där och saknat det så jäkla mycket. jag har funderar massa på hur jag ska kunna "tillfredställa" min skrivar lust.. typ kanske skriva artikel/krönika för någon tiding osv.. men jag vet inte har ju massa annat att göra så vill helst liksom känna mig fri att skriva och sen känner jag att jag vill mest skriva för min egen skull och att det spelar ingen roll om bara jag läser det,  Så då kom jag på iden att använda mig av bloggen, vilket jag ska göra. ska funderar lite på hur jag tänkt mig först och komma på ideer vad jag kan skriva om och lite så där, så det ska planeras men sen har jag annat att planer och göra som saker med fia, egen träning osv:)
Så här ska det planeras för fulla muggar:) Ska köpa en pärm och papper, pärmen ska vara till fia.
Men nu ska jag se lite tv och sen städa... Funderar på att ta något att äta i kväll, förslag? 
oftast när jag varit dålig i magen brukar jag ta rostad macka men ej så sugen på det. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0