Rensar dag!

Kom på att nåon dag(typ om flera år;) nej men på riktigt att typ i helgen, nästa helg ska jag ta en storstädning/rensningsdag.. vilket betyder att jag ska även gåigenom datorn och flytta över mina alla jäkla bilder från telen till datorn och sedan gå igenom där vad jag ska spara osv... Kommer bli kul:) ja lite kul men samtidigt drygt. Känner att jag behöver göra det för att få lite ordning. Kännt att hela jag är i oordning och då är det bästa man kan göra är att rensa, planera och fixa:) annars rullar allt på som vanligt med jobb och ut med fia:) Ibland vill man hinna så mycket men man hinner inte. 
I morgon ska jag en sväng på stan och köpa lite nya byxor, funderar på att svänga förbi seconhand och kolla efter typ någon duk, prydnadsak och lite annat. Nu blir det duscha och sen se om jag hittar något att se på:) 
 
 
Här är lite bilder:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0