Suck....

En tjej hade skrivit på en blogg att :"De som har hund ska inte klaga på att dom inte får sova och att dom har det så jobbigt osv...hund skaffar man om man inte vill ha barn eller kan skaffa barn. Dom som har hund kan om dom vill bara strunta i sin hund, bara ge den kissrundor och inget mer, men har man barn så måste man ta hand om dom. Nej har man hund bör man sälja den och skaffa barn i stället och ha ett riktigt liv.... och då kan man få klaga"
Men okej visst finns ju dom som skaffar hund i stället för barn men jag tror inte för det att dom misssköter sin hund för det och alla som har hund och barn då? och om man nu skiter i sin hund och inte ger den ett värdigt liv, tar hand om den och ser till att den mår bra då ska man nog inte skaffa barn heller. Jag skaffade fia för att jag ville ha en hund och jag gör allt för att ge henne ett härligt liv. Vart så irriterad på det hon skrev. Hon skrev även saker om att mammor är så viktiga med sina barn och att flk med hundar är i vägen och inte ens får ens barn klappa hunden eller så hoppar hunden bara på en. Nej vissa människor bör nog tänka sig för innan man liksom spyr ut sin åsikt. Alla får tycka vad dom vill men kan man inte uttrycka sig på ett trevligt viss eller om man bara klankar ner på något så bör man hålla det för sig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0