Inga nycklar än!

Idag så ska vi har våra nycklar för vårat kontrakt börjar gälla från och med i morgon, så vi får väl se. Är ju så nyfiken så det finns inte på hur lägenheten ser ut och sen vill jag ju börja flytta upp sakerna och liksom flytta in så man kan rensa upp här hemma och städa, efter 8 ½ år börjar man bli lite trött på samma lägenhet speciellt eftersom vi aldrig bott så länge på samma ställe, men vi byter ju bara lägenhet så blir ju fortfarande i fagersta, men i alla fall så blir det ny lägenhet, ny promenad rundor och framför allt närmare till jobbet om jag står på balkongen så ser jag lilla fönstret i hunddagiset:) Förkylningen blir bättre men är fortfarande täppt, har hosta och huvudet och kroppen känns ömt och jag är seg. men vi kör på en då. Ska snart ta mig en promenad med fia, få i mig något att äta, ta det lite lugnt, ta en promenad, träna lite, städa, middag, promenad, film, ut med fia och sen sova så ser min dag ut i alla fall:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0