Bra söndag

Tjenixen goddagens:) Först måste jag bara visa en video jag är helt såld på, snacka om cool video plus att killen sjunger grymt bra. Han heter Matthias och var med i stiff dylan och nu sjunger han på en egan hand:) http://www.youtube.com/watch?v=oO3jYSm1kRI&feature=relmfu.. kolla in:) jag kan inte sluta kolla och lyssna på den:) Det han gjort med låten passar på bra:)
Igår så hade vi det en myslördag med familjen åt god mat och såg på film ice age 4, satan vad rolig den var:)
Idga har jag gått med fia, städat på hunddagiset, lagat mat och så. Nu ska jag Byta om och sen vänta in att farmor ska komma. Ska hinna med att umgås med henne, långpromis med fia och göra i ordning för en ny arbetsvecka:) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0