Utflykt i sol och värme med perfekt utsikt...

Tog med mig lunch och vatten till mig och fia och gick ut.. först gick vi till elljusspåren och gick 2.5 km bara där, sen kom vi så vi gick andra sidan mot hembygdsgården, därifrån tog vi oss till sjön eller ja typ båthamnen och satte oss och fika, vid gräsmattan och utsikten var perfekt, såg ut mot vattten och mittemot var ju båthamnen eller ja typ mittemot...Gick mot maria skolan och sen till posten och sen centralen.. räknade då ut att vi måste gått 1 mil, lite svårt att föklara exakt hur vi gick med som sagt långt vart det, så trötta och varma och är rädd om fia så tog vi bussen hem, vilket vi förtjäna:) Duktiga Fia la sig på sätet i bussen och somna. Nu efter över 4 timmar ute och gått långt i värmen så är vi hemma:) Nöjd över både mig och fia:) nu väntas att se en film och ta de lugnt. Blir en kortare lång promis i kväll runt 6 tiden då hon fått vila upp sig och de är svalare ute! Är väldigt soligt och härligt ute:) Just ja vid hembygdsgården var de alla barnes dag så kom gående precis där dom har hästar, fia tittade lite men ville sen gå vidare. är stolt över henne hon har gått långt, gått lös, mött hundar och inga problem alls, åkt buss och varit så duktig:) Nu ska min gullis få vila:) älskar att hon är så duktig emellanåt;) och att hon orkar så mycket... hon är 100 % när vi gör något och sen när vi vilar så är de 100% vila:) Lilla älskade fia:) Älskar verkligen helgerna gör hon och jag när de bara är vi 2 ute och går och bara kan hitta på saker och lära oss:) Har börjat se massa framsteg med fia att hon går som jag vill när hon är lös, går lugnt i koppel, möten med hundar går bättre, hon är lugnare när folk ska hälsa på henne osv... är så skönt att se att allt jobb jag lägger ner börjar synas:)

Tillsammans är vi starkare, tillsammans kan vi allt
Du ger mig styrka och kärlek när jag ensam känner mig
du ger mig ljus när allt känns mörkt.
Du är min styrka och jag är din styrka.
Tillsammans ska vi kämpa
Tillsammans ska vi vandra!
Älskar dig Fia:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0