Någon som vill låna min hund ett tag??:)

God morgon:) vakande runt 6, men bestämde mig för att ligga kvar en stund till, men efter en halvtimme gav jag upp så tog ut fia då. Sen har hon legat i fönstret elle rmitt knä för annars gnäller hon.. hon är trött/gnällig/små grinig just nu när hon löper, funderar på att sova tills hon löpt färdigt;) nej men skulle inte ha något emot att få tillbaka min vanliga, energi pigga tjej. För tillfället så när hon är i gång så ligger energin på kanske max 70 procent, i vanliga fall ligger hon på 70% i normal läge typ. enda gången de är 100 % i något är när hon vilar, de är verkligen 100 %...
men men de kunde varit värre och som sagt var hon är ju min lilla skrutta så:)
Tydligen så ska familjen ut och grilla och trots att jag tänkt ta en typ inte göra något dag eftersom på veckorna så jobbas de, på helgerna går vi långa promenader så idag tänkte jag köra en ta d elugnt dag, men bestämde mig för att följa med. annars så gillar jag bäst att gå ensam, bara jag och fia när vi är ute och går. Måste försöka komma in till apoteket någon dag och köpa allergi tabletter, har inte haft pollen allergi förut, men förra året så var jag konstant täppt i näsan och ögonen kliade lite lätt, ont i huvudet mycket osv men då var de inte så farligt, i år började näsan att bli täppt tidigt, ögonen kliar emellan åt, känner mig hängig och ont i huvudet så ska testa allergi tabletter.


Kommentarer
Jenny

Jag kan rekommendera allergi nässpray istället för tabletter. Tycker det är bättre

2012-05-01 @ 09:09:35
URL: http://www.datajenny.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0