Mitt fönster vart Fias fönster:)

God morgon alla, hör och häpna jga sov till klockan 7 idag, vakande vi 5 men somnade då om efter att byt plats med fia. och sen sov vi till 7:) ha ha har inte sovit så länge på jätte länge, senaste veckorna har jag gått upp mellan halv 6 och halv sju. Startade dagen så som vi alltid gör på helgerna genom att gå upp och ut så fia får kissa, sen in och mysa framför teven, fast idag valde fia fönstret då solen lyste:) hon älskar att vara i fönstret. förut då jag gick på högstadiet så när jag var hemms så satt jag ofta i fönstret och titta ut, pratade med folk som kom förbi osv,var ett perfekt ställe att sitta och tänka. Nu är de fia som sitter/ligger där och solar;), tittar ut och håller utkik:)
jag kan sakna tiden när jag gick på högstadiet ibland... på tal om de så är jag grymt sugen på att plugga igen, jag vill ju ha något att göra:) Får se hur de blir med det:)
Nu ska jag och fia tar våran förmiddagslånga promenad:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0