Let me in

God kväll alla:) antar att många ser hockeyn just nu...Har nyss sett filmen let me in som är en amerikansk version av låt den rätta komma in. Tycker faktiskt att denna var bättre måste jag säga, lite hemsk, sorglig och lite vacker på ett viss. funderar nu på att läsa boken(som pappa tjatar om;) att den ska vara så bra) faktiskt.
ska nog se lite på hockeyn, gå ut med Fia och sen sova för behöver de känner jag, sovit dåligt, haft en sån där riktigt känslosam pms period och sen haft lite strul och så.. så nu ska här laddas batteri. Just nu sitter jag och lyssnar musik och tänker!!
Dikt, 17/5-2012
För eller senare försvinner alla och ensam står jag kvar
tom och ensam och frågar mig själv varför?
Känner mig ensam igen fast jag inte borde vara de
jag skriker men ingen hör
är jag osynlig?
Du såg mig, du hörde mig
och nu är dum borta!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0