God kväll.....

God kväll.....
Sova ca 3-4 timmar och sen vakna vid 3 och inte kunna somna, fast de är 1 timme kvar är icke kul.. Men men bar att stiga upp och köra i gång dagen ändå. Sov sketa dåligt för var jätte trött men visste inte hur jag skulle riktigt slappna av eller ligga bekvämt, osv... men klev upp vid 4 cyklade till jobbet, jobbade på och sen cyklade jag hem vid 17:00.... Nu ska jag snart ta ut fia på sista rundan, sen krypa ner.. en ny dag i morgon ju!
I morgon är de icke jag som öppnar så börjar lite senare, sen är d emin tur att gå till ute platsen och i morgon när jag och fia går hem så tar vi med oss simba hem... shit de är redan torsdag i morgon ju!!
nej men ha en fin kväll alla:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0