Friends

God kvällens alla! Då har man kommit hem, hunnit få i sig lite mat och snackat med en kompis...
Jobbat idag så de är de jag gjort idag:) ha ha... I morgon samma visa, upp tidigt, gå till jobbet osv....

Ni vet när allt liksom typ spårat ur och så ska man försöka komma tillbaka till de vanliga igen och så kan de kännas lite jobbigt och drygt i början..precis så känner jag nu,med en vän. Vi brukar normalt sett ha hur kul som helst när vi prata.. men efter ett bråk och så nu pratar vi igen så är de så där jobbigt och tungt,ingen vet riktigt vad man kan eller får säga, man är rädd att de sla bli fel, man känner sig lite sårbar fortfarande. och allt man vill är att de ska vara som vanligt, bara de att de i början kan de inte bli så utan man får bara hålla ut och kämpa på för undviker man de eller försöker för mycket så blir de inge bra.. men håller man bara ut och håller en jämn nivå så en dag så lossnar de igen och i slutändan så är de ju att man har kvar sin vän som är de som räknas. För vänner är någor man ska vara rädd om!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0