blåbär

God kväll folket! Sitter just nu och varvar ner lite... jobbat, gick lång promis hem, åt mat, gick ner och lämna böcker så nu sitter jag och bara varvar ner lite, var riktigt varmt att gå ju! Ska ladda min kamera, duscha och försöka hitta något att se i morgon:) de är ju fredag i morgon:) Fia ligger så sött bredvid mig och sover:) tar på henne med den här värmen:) Förresten vart enorm blåbärssugen, så i morgon ska jag käka blåbärs yogurt i alla fall, hade velat ha blåbär nu men de får väl vänta:) Det är skönt på mitt rum för är svalt här inne då inte solen ligger på om dagarna!
I helgen funderar jag på att ta en halvdag ute:) får se hur jag gör ska ta med kameran då i såna fall... frank och trixie(hundar på hunddagiset) kommer hit i morgon, så då får jag och fia sällskap på natten:) Men nu känner jag för att duscha:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0