BB-elva bloggen spårar ur!

Visst kan man ha åsikter om saker, och att diskuttera saker och säga sitt är bra, men när de börjar sjunka så lågt att de blir mobbning, elakheter, hittar på saker, man börjar övertolka saker man läser, ser då börjar de bli för mycket. och detta har hänt på bb-bloggen... Jag som inte hinner se big brother alls, men tycker själva ide är kul och så vidare är över lycklig att de läggs upp klipp och man kan se programen efter åt osv och så förra säsongen hittade jag bb-bloggen vilket var ännu bättre. allt började bra denna säsong med lite klagomål från folk men inget så, men så började nivån på kommentarerna att sjunka och nu är de bara tragiskt.
Man behöver inte klaga på allt liksom. en varför kan man inte bara låta saker vara som de är.. plus att de soms krivs där har redan hänt så inget att göra åt och sen så kan inte dom som skriver hjälpa hur vissa människor är... dom skriver de som händer....
Nej njut av livet och sluta klaga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0