3 saker som är en hjälp på vägen!

God kvällens folket! vet ni, jag har 3 favvo uttryck/citat som alltid kan passa in i saker som hänt och få en att må bättre." What goes around comes around" och "Life goes on" och "Ibland måste allt bli värre för att bli bra" Tycker dom passar in så jäkla bra. och när de är något som hänt eller så så kan man alltid ta till något av dom tycker jag och de peppar en! som What goes around comes around passa just nu verkligen i mitt liv för har en person som försöker få mig att må dåligt men jag skiter i de för jag vet att en dag så slår de tillbaka på den personen. Det är samma sak om man skackar skit om folk till andra så kan jag lova att man får sota för de sen, som sagt waht goes around comes around. Life goes on är ett uttryck jag ofta kör med när något tråkigt eller bra hänt.. för no matter what happens, life goes on! ibland kan de känns tungt men så är de. och sist har vi ibland måste allt bli värre för att bli bra eller bättre och de stämmer tex med fia, ett tag så gick inget bra och de kändes som att de blev värre, men så höll jag ut och nu blir allt bara bättre och bättre... jag kan tycka det är skönt att ha uttryck/citat man kan ta till sig när de är något, för som sagt man blir peppad. jag har även ett uttryck man kan använda sig av när man är glad och något gått bra, "lev varje dag som att de är din sista" typ fånga dagen/carpe diem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0