22/5-12

deärlitesommedrolf,härinnesåspelarhan..deharhansagtsjälv..
atthärkanhanlekaavsig,intebehövatänka..såhansatteuppenregel
attpåchattensåfårvidrivamedvarannochintevaraseriösa
menpåmsnärhansigsjälv...såklartmanspelarochgörtillsig
degörjagmed...mensomcrazie,jagharsnackatmedhanpåmsnoch
därärhanlikadan...överdrivetsjälvsäker..
God kväll!! Vet ni vad jag gillar?? när man pratar med en person och person utan att fråga massa förstår sig på en:) de gillar jag:) hatar när de känns som jag har massa att skriva och sen när jag skriver så.. tomt
Bjöd nyss fia på knäcke, ska snart ta ut henne och sen se på 5an. sova ska jag väl med göra:)
Har hört att de ska vara bra för kroppen, att sova:) fattar inte ens varför jag sitter upp just nu.. ha ha
nej men ha en bra kväll...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0