Efter längtad helg!!

Var sjuk i helgen, inte alls kul och denna vecka har bara rullat på i 190 och nu är de fredag i morgon.. ska bli skönt med en helg att få vila upp sig, ta de lugnt, gå långa rundor och inte vara sjuk. jag älskar mitt jobb och det är kul att jobba men när man varit sjuk, de har varit mycket på jobbet och så då är det skönt med helg.. plus att jag kommit på att jag måste hitta på något att göra förutom promenader/träning, hundar, Fia... så ska försöka vara med amanda och sen sofi och hitta på något...Känner mig stark, frisk och positiv:) Härligt vår väder ute och mycket planer på gång:) Känner att jag ska hitta på saker att göra som inte har så mycket med hundar att göra, för hemma är det fia, på hunddagiset ja där är de hundar:) så ska ska börja göra andra saker förutom att vara ute och gå och sånt, men typ umgås med vänner och så. Klart så hänger ju Fia med i alla fall men vill hitta på något annat att göra om dagarna/ helgerna än bara jobb, hemma och ut och gå. Så planer på gång:) och på tal om planer så planerar jag även för promenader, cykelturer och träning med Fia Plutt, nu kommer ju tiden när man kan vara så mycket ute:) städade massor i dag på hunddagiset och sen cyklade(gick hem med fia så nu ska jag ta de lite lugnt:)
i kväll ska man ju se på once upon time, är typ inte många avsnitt kvar av de!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0