så säger vi hej då jorm....

Så då är man ledig:) perfekt dag att bli ledig på också för solen lyser och de är lagom varmt. Startade dagen vid kvart över fem, cyklade till jobbet, var ut med hundar, fixade mat, städade, cyklade till affären och sen hem, tog ut fia på lång promis med lek, käkade mat och nu ska här duschas och sen blir de lugna puckar. Har varit full rulle hela dagen så både jag och fia är trötta.ha ha skulle fixa vatten till fia och ville ha de kallt så stoppade skålen med vatten i frysen i typ 30 min kanske längre så var is i den och iskallt vatten men fia tyckte de var super gott, drack nästan halva skålen:) Fick tårta idag av en av hundägare då hennes hund ska sluta för matte ska flytta. alltid tråkigt när "våra hundar" hundar slutar!. Så blir lite tomt nu igen, men han är och förblir en strået vovve. Det är en av alla saker jag älskar med att ha fia för hon är min, bara min:)
 
 
 
 
Bild 1- jorm, hunden som slutat
bild 2- Ny bild på fia
Fotograf- Tony Welander/ stråets hunddagis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0