Nu får vi snart dansa en sol dans:)

Åhh så fint väder ute de vart nu då tänkte jag när jag tittade ut och såg att solen lyste upp vid gräsmattan, men hmm vad mörkt de ser ut tänkte jag och blickade upp mot himlen och oj då.. Himlen ser svart blå ut, känns som att den när som ska spricka upp i ett rejält oväder. vart är sommarvädret????
Hänt annars idag? insett att jag bara jobbar 4 dagar denna vecka, sov dåligt i natt(som jag ofta gör söndag-måndag natt), gått ut med hundar, gosat med fia, funderat på vem som vann bb, kollat vem som vann bb, pratat på msn, gått till jobbet, gått hem från jobbet, funderat på om jag ska cykla i morgon, blivit biten av våran idiotiska råtta, ätit mat, ja de är typ de jag gjort idag:) Nu känner jag att jag måste verkligen gå och kissa.. men ha en bra kväll ochh nu hoppas vi på bra väder!
ha de gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0