Midsommar

Ja nu förbereds de för fulla muggar runt o i landet för diverse midsommarfester. Så ska inte jag göra något, nja som sagt jag är ingen firare av saker, när jag var mindre var de liksom likadant, vi firade men de var aldrig något överdrivet. Det jag gillar med högtider är just känslan, som nu vid midsommar, så ovasett vädret så är de en högtid man verkligen känner att nu är de sommar:) Vi åt sill lunch och tårta, vi ska ha jordgubbar idag, hamburgare till middag(förut brukade vi grilla) och sen är de liksom lite som en vanlig fredag. jag är ju ingen som som vill gå på fester och umgås med massa människor. Nej jag trivs att vara med fia och min familj:) Visst kan de vara kul att umågs med folk ibland men eftersom jag inte är en sån som festar, och jag ofta inte vill eller har tid att umgås så har jag inga vänner jag direkt umgås med. jag kan prata med folk om jag träffar dom, umgås ibland men jag gillar liksom inte hela den där festa och den biten. De är därför jag tror att jag kommer inte att hitta någon kille, för vart tusan skulle jag hitta en kille? nej men jag är liksom nöjd med mitt liv och de är väl de viktigaste att man får göra de man mår bra av, de man trivs med, de som gör en lycklig. Vem vet jag kanske hittar en kille, kanske börjar umgås med folk, och så vidare men jag kommer alltid att göra de jag vill och de som får mig att må bra:) och långa promenader med fia gör mig glad:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0