Lite rörigt

God dagens! träffade nyss på amanda när vi var på väg hem så stannade och pratade med henne en stund och sen iväg till affären och sen hem till en lycklig och hungrig fia som nu fått mat och ligger nu på golvet och leker med en boll:) Trots att det varit helt annat nu här och nya hundar osv så har hon och bosse varit så lugna och duktiga. jag har alltid fått höra att man ska inte utsätta hunden för massa nytt för den kan bli stressad osv men Fia hon är inte de minsta stressad, visst hon kanske tycker de är konstigt att när vi kommer ut i köket hemma att inte bosse är där men med tanken på allt nytt som varit osv så är hon så lugn och duktig:) mera jag som tycker de är rörigt men så länge jag är lugn och trygg så är fia det:) På fredag så börjar vi vid lunch, ska sova där sen med akila, fia och valle och sen på lördag eftermiddag så ska vi hem. Skulle kunna gå hem efter lunch men eftersom det blir mat på hunddagiset så tänkte jag då ta ut fia på lång promis när mamma och pappa kommer, äta mat och sen gå hem:) Blir liksom lugnt ändå att vara där eftersom de är inga dagis hundar där:)

Idag fyller min mamma år så grattis mamma:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0