Full rulle!

Här hemma och på hunddagiset är de full rulle:) Det är nya saker som händer, de ska flyttas, köpas in nya saker, vi håller på med nya hundar, får i gång pensionatet. ja som sagt de händer mycket. Vi ska ju som det ser ut nu flytta, vi ska bo i en lägenhet super duper nära hunddagiset:) så blir skönt att slippa gå på morgonen eller när jag slutat för att komma hem tex om de regnar osv. Alltså jag kommer fortfarande gå morgon promenader men nu kommer jag mer själv kunna bestämma hur långt och vart jag vill gå och om jag ens vill gå. I fredags så stängde jag och de öste ner med regn så var dyblöt när jag kom hem. Nej ska bli skönt. I morgon ska jag gå till skogen och plocka blåbär:) På måndag är de jobb och sen när jag går hem så tar jag och fia med oss frank(en hund) hem som ska sova över. på fredag till lördag så ska vi sova på hunddagiset då vi har pensionat hund där, och på lördagen tänkte jag ha lite lördagsmys med brorsan då det bara är han, jag och fia hemma så blir nog en film och så:) men nu ska jag ut med fia:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0