Rumänien!!

God dagens.... pappa är nu på väg till rumäninen och själv sitter man i gamla fagersta och lyssnar på musik:)
Ha ha nej men tycker dte är jätte kul och bra att pappa åker ner dit... och sen så om allt går bra osv så kommer pappa få resa fler gånger och då har han lovat att vi ska få följa me doch de ser jag fram emot:) men nu är pappa på väg och det betydre att jag och mamma sköter hunddagiset ensamma:) vilket betyder en jobbig vecka, för ska upp tidigt varje dag, ska stänga varje dag(komma hem sent), mycket att göra osv....Kommer vara död på fredag kväll:)
Köpte en jäkla snygg klocka idag, har ju saknat att ha klocka nu, förut använde jag aldrig klocka, men sen började jag använda och ja efter typ en vekca dog batteriet, men nu har jag köpt mig en snygg ny fin klocka:) Får försöka ta kort med mobilen på den för kameran är med pappa till rumäninen, han ville ha med den i fall hans får problem eller något annat.
på tal om rumäninen så tycker jag det är så häftigt att jag kan sitta här hemma och sen så kan pappa ringa, uppdatera facebook(hoppas vi) från rumäninen, jag vet inte men sånt känns coolt, samma det om att flygplan kan flyga, att man kan kolla på tex fotboll hemma som spelas från ett annat land och att man kan se dom göra mål exakt samtiigt som dom som ser det live ser det.. ja sånt blir jag facinerad över!! men nu ska jag kolla på tv:)
adios!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0