Huvudet värker, halsen svider, kroppen är .........

Huvudet värker, halsen svider, kroppen är öm och usch vad trött jag är och så fryser jag.. hatar att vara sjuk. Men ska ta mig en dusch, dricka te med honung och sova och hoppas att det är bättre i morgon!! Annars är det en lugn dag i morgon så blir skönt det!! Värst är att ha ont i halsen tycker jag!! Så annars har det inte hänt så mycket, var i hedemora i söndags, handlade massa luncher och skit igår och idag var det en vanlig dag förutom att jag vart akut sjuk och med det menar jag att det liksom bara kom!! Men nu ska jag duscha för om en halvtimme börjar det bra program på tv!!! jag försöker ju hitta positivt med allt, men att vara sjuk kan jag inte hitta så mycket positvit i mer än att man får en ursäkt att ta det lugnt och att man faktiskt får tycka synd om sig själv:) och sen när man blir frisk så får man en väldans energi:) men Fia är inte sjuk så hennes behov måste till godo ses vilket jag är duktig på fast jag är jsuk och sen är hon hund och gillar att sova och mysa hon med:) tur man inte har barn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0