Fredag 13- värsta fejk!!

Hellojsan!! Har så glömt bort att blogga, blir så när man har anant att tänka på om dagarna!!
men nu är i alla fall pappa hemma från rumäninen och det är fredag. Måste säga att jag är imponerad av dom som jobbar med hundarna i rumäninen, dom sliter som tusan för dessa hundar ska ha det bra:) Jag skulle också vilja åka ner och jobba med hundarna där nere, men det är svårt för man måste ju leva och då måste man spara ihop pengar dom som jobbar där dom får en liten lön, plus att dom har extra jobb. det är sånt som får en att tänka på hur världen är orättvis!!! Man får inte tänka för mycket på sånt, för usch vad jobbigt det blir då...
Pappa har massa bilder från där nere, på massa söta, vackra och underbara hundar!
Ska snart duscha hade jag tänkt, sen gosa ner mig i sängen och kolla film och ha det mys,
blåser värsta stormen ute ju! Det är fredagen den 13 idag och inte har jag haft otur(peppar peppar ta i trä;) okej jag är lite skrockfull av mig.... men det där med att tex inte prata om saker som kan hända för då kommer det hända ha ha det tror jag inte på, jag tror tvärtom att om jag tänker på det så kan det inte hända för hur många gånger händer skaer när man tänker på det. Sen beror det på vad det gäller tex att halkaom jag går och tänker på att jag ska halka så gör man ju det för då spänner man sig osv... men jag tror på ödet även så händer något så händer det oavsett om jag tänker på det elle rinte.. men ibland kan det kännas betryggande att tänka på att tänker jag på det så kommer det inte hända!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0