Dec. 22, 2012

Jul jul, ja snart är det jul igen... Känner mig faktiskt väldigt pepp på ett nytt år... har lite planer och annat så det här kommer bli bra.:) ska försöka att börja blogga igen för dels så känner jag att jag vill skriva och sen så är det kul att se tillbaka sen. Idag så gick jag och fia en rejäl långpromis och sen tränade jag:) är lite kass med det, går hellre ut med fia men ska försöka att efter våra promenader några gånger i veckan att träna med:) ska ner på hunddagiset i kväll och hämta mammas kamera för har lite bilder där:) Nu ska jag gosa med världens bästa fia innan hon ska ha mat och ut igen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0