Julpromenad 2012:)

God dagens och god jul:)
Idag inleda jag dagen klockan halv 7 på morgonen med att gå upp och fixa i ordning och sen ca 1 timme senare gå ut på en härlig långpromenad:) Väldigt tyst, lugnt och lite så där julmagiskt:) 
Fia som skuttade och lekte i snön, kallt, snöigt och blåsigt men ändå perfekt:) 
 Det är så skönt att vara ute med fia för man kan liksom vara fokuserad på henne samtdigt som man funderar på olika saker:) plus att hon är så duktig(för det mesta;) och hon har så roligt ute:)
En sak jag älskar att göra när jag är ute och går är att gå och tänka och fundera på olika saker idag vandrade tankarna till jul och skolan:) Att julen är på något vis lite magisk och att det borde vara en dag då alla människor i hela världen fick ha det en bra dag. Med skolan så tänkte jag på hur man saknar allt det där som man tyckte var drygt och hur man ibland minns lite tokigt till exempel så minns jag alla friluftsdagar vi hade på vintern som jätte mysiga:) Får väl skriva ner alla tankar man har någon gång:) 
Men Nu ska jag dricka lite glögg och värma mig lite:)
 
God jul alla!!!!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0