solsken

För de är ingen vanlig dag, jo de är de, en helt vanlig söndag:) Fast solen lyser och de är super skönt ute.
Jag och fia tog en skogsrunda på över 2 timmar, vi gick en bit på flodbostigen, kom på bruksleden(tror jag den heter) kom ner på vägen och gick till semla och sen hem, räknade ut att vi måste gått över milen:)
Sen hem för lunch och när Fia vilade så kände jag mig trött, gick och la mig efter 12 och gick upp strax efter 6 då jag vaknade, men även om jag vaknar tidigt så på eftermiddagen och speciellt om man varit ute och gått långt så kan de vara skönt att vila en stund, så jag och fia låg och halsvila/kolla tv:) sen tog vi en promenad ner mot stan, käkade middag och nu nyss var vi ute på en lek runda, en runda där vi typ hittar på en massa saker bara:)
Nu ska jag fixa lite mat till Fia:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0