Skogsutflykt

Sådär jag 3 och en halv timme senare så var man hemma:) vi gick vid halv 9 ungefär och kom tillbaka runt 12:)
Först gick vi till andra sidan och upp till där man kan svänga av antingen mot högbyn eller semla. och därifrån gick vi flodbostigen, sen kom vi ju tillbaka till där man svänger så då gick vi mot högbyn och svängde sedan av vid radiomastarna där vi stannade och åt lunch, vart lite kallt när vi stanna. sen gick vi hem igen. Det var så skönt och härligt att gå, vi gick både i stan, skogen. på väggar, stigar och mitt i skogen gick vi. såg en hel del djur bland annat ett råddjur, häst, ekorre, fåglar. Härligt med en riktigt skogsutflykt, ska nog göra såna där några gånger då och då. flodbostigen ska jag nog gå någon gång på helgerna, en perfekt lång promenad, att först gå dit, sen gå flodbostigen och sen hem, en perfekt och lagom långpromis på en helg:) Nu har jag bytt om och ska snart joina fia i sängen och sätta mig och se en film medans fia sover bredvid, hon var så duktig och hade nog väldigt roligt med att gå i skogen och alal dofter osv... ska verkligen gå där i sommar och ska verkligen göra skogsutflykter i sommar. Jag och fia vi rär på oss v'ldigt mycket, vi går lång promenader på helgerna, vi går till och från jobbet på vardagarna, vi är ute och leker osv men ibland är det skönt att göra en riktig lång lång skogsutflykt och vara borta i ett par timmar.
men nu ska jag ta de lugnt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0