En bra dag!

God kvällens alla! Idag har jag tyckt redigt synd om min lilla plutta, kan inte vara lätt att löpa, vara lite grining/trött och känna sig konstig. och inte nog med de alla vovvar är intresserade att se vad de är som luktar, så dom har tyckt fia var jätte intressant idag, men lilla pluttan som tror att hundarna ska "putsa/pussa" henne, leka när hon går förbi dom i vanliga fall tyckte de var jätte kul först, men sen när hon märkte att dom inte ville samma som hon tyckte hon inte de var så himla kul. dock tyckte chiko(en valp) att oj vad kul vi ska leka och de var hon med på:)
Men annars har de gått bra idag och hon har varit duktig och så, men jobbigt är det nog för hon är trött och så.. hon tyckte nog de var skönt att komma hem till inga hundar( ja förutom bosse). Ska snart titta lite på tv och mysa med henne:)
Ja som jag sa, de har varit en bra dag, så klart tråkigt att sofi inte var där, men annars har de gått bra och dagen har gått fort. I morgon blir de tidigt för första hunden kommer hör och häpna kvart över fem:)
Vart förresten jätte rädd när jag kom hem för när jag kommer vid pappas dator så kommer akila ut från brorsans rum, vart livrädd:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0