Bara för att jag är jag

Idag gick fia och jag en lång promis i både skog och i stan:) tog ca 2 och en halv timme och då lekte vi även.
Sen vart de hem och käka lunch och se på tv. Nu sitter jag mest och väntar på att de ska bi mat, sen ska jag träna, ta ut fia och duscha. Känner mig lite låg idag, vet inte varför, men känner mig inte alls på topp idag.
Fick nyss skäll för att jag aldrig har tid att prata och för att jag tydligen ljuger. Vilket jag inte gör, jag har fullt upp varje dag förutom på helgerna och då vill jag ta de lugnt och bara ladda och har jag haft en lång dag så har kag inte lust att sitta vid datorn och så... för det tar på krafterna sånt med, speciellt om man bara vill ta de lugnt, inte tänka eller umgås. Jag umgås irl typ aldrig med någon, däremot kan jag ibland sitta och prata med folk på msn, men sånt tar på en de med som sagt var och jag ska inte bheöva förklara mig.... prova på 2 veckor av mitt liv, med allting...
1. jag jobbar mycket
2. jag har fullt upp med Fia
3. jag är ensamvarg
4. jag hatar n'r folk klagar, är för på....
Men nu ska vi skita i de och vara positiva.....:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0