Vanans makt!!

Fan är dte redan onsdag... Fattar inte vart tiden går liksom, tyckte nyss att det var söndag ju!!
Idag har jag hunnit med att jobba, gå hem, städat, lämnat tillbaka böcker på biblioteket!!  ha ha kom nyss på mig själv att då och då titta ner mot Fias korg;) ha ha märks att jag är så van att hon är med mig, jag tittade ner nyss och då var hon inte där ju och då titta jag på sängen och sen kom jag på att hon är ju på hunddagiset;)
Ha ha!! Men men så är det med vane saker, vanans makt är stark. På tal om att Fia är på hunddagiset just nu, så funderar jag på om jag skulle dra upp dit och hämta hem henne, sista hund kommer runt 5 och om jag går nu och sen hem så är jag hemma runt halv sex, lagom till mat... fast drygt att gå upp dit igen, nej får bli en skogspromenad nr hon kommer hem och nu bara för att jag bestämde mig för att inte gå så vart jag i alla fall grymt sugen på att gå, hmm jag och min konstiga hjärna. Fast såg nu att pappa uppdaterat på facebook att det kan bli tidagere hem, dame jag skulle ha gått där vid halv 4.... aja har i alla fall lite städning kvar att göra, måste rensa garderoben!!
Här är en bild tagen från uteplatesen:
Bild: Tony welander
Redigering av bild: Tony welander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0