Energikick:)

god morgon alla!! Fick en sån energi kick när jag gick ut i morse så passade då på att ta en runda i skogen där jag gick/sprang med Fia.. försöker ju lära henne att ta det lugnt när vi går och då kom jag på att bra träning för mig och henne är ju att springa, jag får träning och hon med både det att hon får springa och sen det att hon måste ta det lugnt då, hon kan liksom inte bara kasta sig i väg som hon gjorde i går när vi sprang första gången, idag gick dte lite bättre, sprang/gick i ca 30 min:) Ska försöka få in det nu att springa/gå ett par gånger i veckan och sen eftersom man gör dte på morgonen så är dte ju typ ingen vaken heller.. så jag tog även lite trappträning när jag ändå höll på.

Var så skönt att få en sån energi kick:) Nu är jag pigg, glad och känner mig lugn!!
Ska snart ut i köket för att passa på Bosse och frank(en av valparna) och sen kanske dte blir en liten runda innan lunch och sen ska jag ut på lång promis, får se om jag går med familjen + vovvar eller om jag och Fia tar en egen lång promis. I morgon tänkte jag ta min lång promis tidigt på morgonen för eventuellt ska vi i väg till hedemora då.
Här är lite nya bilder:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0