11/9-2011.. tio år sen idag!!

God morgon alla!! Fy tusan vad dåligt jag sov i natt... Fia har spytt och sen har jag varit tvungen att gå ut med henne ett antal gånger i natt för hon är dålig i magen. men stackarn hon har knappt sovit i natt, så nu sover hon. har suttid vid datorn nu ett tag och läst expressen. Ska snart gå ut på en liten kort promis med Fia, ingen bra ide att gå någon lång promis med en hund som är dålig och inte kan äta. Min stackars lilla bebis:(
Så i stället för att gå lång promis så får jag göra ett träningspass. men nu ska vi ut en sväng så hon får röra sig lite, får frisk luft.
Idag är det ju 10 år sen det var attentatet mot world trade center. usch vad hemskt det var. Kom ihåg när jag kom hem från skolan och pappa berätta vad som hänt och sen såg vi på tv hur flyget gick in i den andra byggnaden.
då var jag så liten att man liksom inte riktigt förstod.
Det har hänt mycket mycket hemskt i världen, speciellt nu på kort tid.
alla krig, alla som svälter, flygolyckan i ryssland, där stefan liv dog:( och attentatet i norge.
Det kan vara svårt att förstå och ta in allt som händer i världen, speciellt när man själv inte ser det... det finns men ändå inte känns det som. det värsta med allt hemskt är ju alla familjer som mister någon:(
jag hoppas att jag aldrig behöver mista någon på ett sånt hemskt viss:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0