Titta han kan ju;)

Är så jäkla stolt över brorsan, hans tal (jag hjälpte honom med) fick tydligen bra betyg...
läraren hade kommit fram till han på affären och berömt honom:) mitt tjtande, coaching hjälpte:)
så är stolt över han och över mig själv.. känns så jäkla kul att hjälpa folk:) borde typ jobba med sånt, att hjälpa barn/ungdomar med att plugga.. typ vara en plugg coach:) Tur att man äntligen får lite nytta av de man lärt sig i skolan.... ja ja men är stolt över brorsan att han liksom tog dte på allvar och tar skolan på allvar!!
Känner att hjärnan är i full gång så ska gå ut en sväng och bara få rensa tankarna:) Känner att det behövs för känner att jag bara har massa ideer, tankar:)
får börja lägga ut mer vbilder!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0