Tiden försvinner...

God dagens:) Träffade carro när jga var på väg hem så snackade med henne en stund och sen när jag och Fia stod där så kom min brorsa förbi så tog sällskap med han hem:) sen satt han och jag och snacka en stund. Har sedan hunnit med att städa, snacka på msn, varit ute med Fia och lekt, handlat. Nu ska jag snart äta, sen promenad med Fia och sen ska jag duscha och sen blir det fredagsmys:) har hållt igång sen 4 i morse, eller ja jag och Fia åkte med upp till hunddagiset och sen kommer det ju inga hundar förrens runt 6 och sen nästa vid 7 så då passa vi på att mys/vila lite:) Började regna sånt där kallt regn idag när vi var ute, men nu lyser solen och det är en sån där fin höstdag:)
Kom på när jag stod och pratade med carro om gamla minnen att satan vad gammal jag börjar bli..
liksom känns som i går som man gick i 9an, men ha ha är 6 år sedan dess:) usch vad gammal jag börjar bli..
om typ 1 månad blir jag fan 22 år ju!!! kan faktikskt sakna skolan ibland:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0