Snöar det??

Hatar att det är så mörkt när man vaknar.. det är drygt för man liksom tror att de är mitt i natten när man vaknar!!
men de är bara att vänja sig:) Har börjat längta efter snön, vill se hur Fia reagerar på snön och sen vill jag ut och pulsa och leka i snön med henne. Så klart är jag lite orolig att de ska bli som när hon var liten, men som sagt hon var liten, hon var inte van att vara ute och nu är hon vuxnare, van att vara ute, älskar att vara ute och speciellt om hon får springa och ha sig så jag hoppas hon i alla fall ska tycka det är lite kul:)
Kom nyss in från att varit ute och lekt/tränat med Fia:) Har hunnit med att handla, gå lång promis, se film och vara ute med Fia, nu väntar en dusch, städning, mat, ut med Fia och ha en bra lördagskväll!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0