Lugnet före stormen;)

Måste bara skriva lite om Citys utklassning:) måste kommentera detta för det är en historisk händelse och pappa är super glad:) dom lyckades få united att leda matchen och sen när city gjorde mål så fatta dom noll:)
Just nu är jag super trött, kom hem för bara en liten stund sen från jobbet... snart dags att sova;) ha ha...
Nej men det var en bra och faktiskt lugn måndag idag:) men som trixies matte sa, kanske är lugnet före stormen;)
Hur som helst så var dagen bra men dimmig. I morgon ska jag upp vid halv fem för att gå till jobbet och sen slutar jag runt 6 i morgon med.... usch för sena dagar!!!
men nu ska jag se lite tv:)
Zandra - The story of my life


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0